Prav lepo pozdravljeni, na tej strani se niste znašli po naključju.
Letos obdarujte izvirno, lokalno.
Veseli nas, da ste se letos odločili podariti izvirna darila, ki pokažejo, da vam je mar. Bravo, prišli ste na pravo mesto – tukaj, poskrbimo, da se nivo vašega podjetja predstavi skozi obdarovanje.
Še preden pa izberete tisto pravo darilo, je ČAS DA SE SPOZNAMO!
Letos obdarujte izvirno, lokalno.
Prav lepo pozdravljeni, na tej strani se niste znašli po naključju.
Veseli nas, da ste se letos odločili podariti izvirna darila, ki pokažejo, da vam je mar. Prišli ste na pravo mesto – tukaj, poskrbimo, da se nivo vašega podjetja predstavi skozi obdarovanje.
Še preden pa izberete tisto pravo darilo, je ČAS DA SE SPOZNAMO!
LOKALNA
izvirna ponudba
SVETOVANJE
pri izbiri daril
PERSONALIZACIJA
darilnih paketov
DOSTAVA
na doma ali v podjetje
Dvignimo standard obdarovanja
Sem Nina Štefe, ustanoviteljica podjetja ČAS ZA KAVO. Svoje podjetje bi opisala kot mladostno ekipo z osebnim, naprednim in lokalno usmerjenim pogledom na odnose in celotno kulturo obdarovanja
V samem centru Ljubljane, v naših prostorih trgovine Čas za kavo, uživamo v procesu izbire, pripravi in pakiranju daril, saj je naša vizija: DVIGNITI STANDARD OBDAROVANJA NA VIŠJI NIVO.
Preden vam ponudim najbolj iskana lokalna darila in znake pozornost, ki jih tedensko dopolnjujemo z vsemi novostmi na trgu, prosimo, preberite kratko motivacijsko zgodbo o obdarovanju, ki vas bo OBLJUBIM nasmejala in spravila v dobro voljo!
Dvignimo standard obdarovanja
Sem Nina Štefe, ustanoviteljica podjetja ČAS ZA KAVO. Svoje podjetje bi opisala kot mladostno ekipo z osebnim, naprednim in lokalno usmerjenim pogledom na odnose in celotno kulturo obdarovanja
V samem centru Ljubljane, v naših prostorih trgovine Čas za kavo, uživamo v procesu izbire, pripravi in pakiranju daril, saj je naša vizija: DVIGNITI STANDARD OBDAROVANJA NA VIŠJI NIVO.
Preden vam ponudim najbolj iskana lokalna darila in znake pozornost, ki jih tedensko dopolnjujemo z vsemi novostmi na trgu, prosimo, preberite kratko motivacijsko zgodbo o obdarovanju, ki vas bo OBLJUBIM nasmejala in spravila v dobro voljo!
Pa ne naglavne lučke!
Pa ne naglavne lučke!
Slišala sem zgodbo, kako je neko podjetje podarilo svojim zaposlenim naglavne lučke.
Da še enkrat ponovim, naglavne lučke.
Naglavne lučke bi bile odlično darilo, če bi se podjetje ukvarjalo z:
A) lovom
B) ribolovom
C) preživetjem v naravi.
Ampak, ker se to podjetje ni ukvarjalo z ničemer od naštetega, in ker je struktura zaposlenih bila takšna, da sploh niso vedeli za kaj se naglavna lučka uporablja, so po prejetju -zakaj že to rabim- darila imeli nešteto pomislekov in vprašajev nad glavo.
Recimo:
A) ‘Šef nam sporoča, da smo se zgubili v našem poslanstvu.’
B) ‘Šef nas ne želi izgubiti na naslednji žurki.’
C) ‘Kje je šef pobral provizijo, za to brezvezno darilo?’
Potem se je nekdo od zaposlenih spomnil, da izkažejo spoštovanje do darila, tako da na kolektivno večerjo pridejo z naglavnimi lučkami v glavi.
Si predstavljate?
30 ljudi z naglavnimi lučkami se pojavi na večerji? Premikajoča se reklama za rudnik Velenje. Edino škoda, ker to podjetje ni imelo veze z rudnikom.
Bistvo te zgodbe je, poleg tega, da če niste rudnik Velenje, ne kupujete naglavnih lučk svojim zaposlenim in poslovnim partnerjem.
Ne razmišljajte tudi na kulije ali tipična strgala za led na avtu. Tako darilo je enako kot bi ženi za rojstni dan kupili – ponev!
Ženi se za rojstni dan ponev ne podarja, no razen če iz kakšnega čudnega razloga potrebujete bolniško.
Slišala sem zgodbo, kako je neko podjetje podarilo svojim zaposlenim naglavne lučke.
Da še enkrat ponovim, naglavne lučke.
Naglavne lučke bi bile odlično darilo, če bi se podjetje ukvarjalo z:
A) lovom
B) ribolovom
C) preživetjem v naravi.
Ampak, ker se to podjetje ni ukvarjalo z ničemer od naštetega, in ker je struktura zaposlenih bila takšna, da sploh niso vedeli za kaj se naglavna lučka uporablja, so po prejetju -zakaj že to rabim- darila imeli nešteto pomislekov in vprašajev nad glavo.
Recimo:
A) ‘Šef nam sporoča, da smo se zgubili v našem poslanstvu.’
B) ‘Šef nas ne želi izgubiti na naslednji žurki.’
C) ‘Kje je šef pobral provizijo, za to brezvezno darilo?’
Potem se je nekdo od zaposlenih spomnil, da izkažejo spoštovanje do darila, tako da na kolektivno večerjo pridejo z naglavnimi lučkami v glavi.
Si predstavljate?
30 ljudi z naglavnimi lučkami se pojavi na večerji? Premikajoča se reklama za rudnik Velenje. Edino škoda, ker to podjetje ni imelo veze z rudnikom.
Bistvo te zgodbe je, poleg tega, da če niste rudnik Velenje, ne kupujete naglavnih lučk svojim zaposlenim in poslovnim partnerjem.
Ne razmišljajte tudi na kulije ali tipična strgala za led na avtu. Tako darilo je enako kot bi ženi za rojstni dan kupili – ponev!
Ženi se za rojstni dan ponev ne podarja, no razen če iz kakšnega čudnega razloga potrebujete bolniško.
Obrnite scenarij
in pomislite...
Kako bi vaši zaposleni, ali poslovni partnerji reagirali, če bi dobili darilo, ki sporoča, da:
- Cenite njih kot osebe,
- Da ste se potrudili in da vam je mar,
- Verjamete v nasmejan odnos v prihodnosti,
- Obdarujete s trendi izdelki in ste na tekočem z dogajanji na trgu,
- Podpirate majhne, lokalne podjetnike.
Obrnite scenarij
in pomislite...
Kako bi vaši zaposleni, ali poslovni partnerji reagirali, če bi dobili darilo, ki sporoča, da:
- Cenite njih kot osebe,
- Da ste se potrudili in da vam je mar,
- Verjamete v nasmejan odnos v prihodnosti,
- Obdarujete s trendi izdelki in ste na tekočem z dogajanji na trgu,
- Podpirate majhne, lokalne podjetnike.
Z denarjem se lahko zgradi podjetje, ampak šele ljudje dahnejo podjetju dušo,
ki potem živi vizijo podjetja.
Z denarjem se lahko zgradi podjetje, ampak šele ljudje dahnejo podjetju dušo, ki potem živi vizijo podjetja.
Pokažite da jih cenite!
Verjamem, da pogosto pod težo vsakdanjih obveznosti članom ekipe ter poslovnim partnerjem hitro pozabimo povedati koliko cenimo in spoštujemo njihov doprinos podjetju.
Vsi se moramo zavedati, da smo uspešni, prodorni, kreativni, navdihujoči zaradi svojih zaposlenih in poslovnih partnerjev.
Zahvalite se in jim narišite nasmeh na obraz s skrbno izbranim darilnim paketom, pozornostjo, ki sporoča, da ste se potrudili.
Pokažite da jih cenite!
Verjamem, da pogosto pod težo vsakdanjih obveznosti članom ekipe ter poslovnim partnerjem hitro pozabimo povedati koliko cenimo in spoštujemo njihov doprinos podjetju.
Vsi se moramo zavedati, da smo uspešni, prodorni, kreativni, navdihujoči zaradi svojih zaposlenih in poslovnih partnerjev!
Zahvalite se in jim narišite nasmeh na obraz s skrbno izbranim darilnim paketom, pozornostjo, ki sporoča, da ste se potrudili.
Kaj lahko storimo za vas?
01
02
03
04
05
06
07
Kaj lahko storimo za vas?
Lokalna darila
Zdaj, ko ste dobili občutek o podjetju in skupnosti, ki jo želim ustvariti vas srčno vabim, da si prelistate katalog v katerem je nabor produktov iz katerih lahko personalizirate vaša darila, hkrati pa katalog sestavlja že gotove predloge za obdarovanja.
b2b@caszakavo.si – Kontaktirajte nas in se dogovorimo, kako lahko skupaj pokažemo ljudem kakšno vrednost nosijo.
Lokalna darila
Zdaj, ko ste dobili občutek o podjetju in skupnosti, ki jo želim ustvariti vas srčno vabim, da si prelistate katalog v katerem je nabor produktov iz katerih lahko personalizirate vaša darila, hkrati pa katalog sestavlja že gotove predloge za obdarovanja.
b2b@caszakavo.si – Kontaktirajte nas in se dogovorimo, kako lahko skupaj pokažemo ljudem kakšno vrednost nosijo.
Zaupa nam že več podjetij v Sloveniji
Zaupa nam že več podjetij v Sloveniji
Ne mešajte poslovnih in promocijskih daril
S poslovnimi darili negujemo odnose, so odraz naše pozornosti do poslovnih partnerjev ter ekipe v podjetju, zato je pomembno zakaj, kdaj, komu in kako jih podarjamo.
S promocijskimi darili pa predstavljamo svoje podjetje, dejavnost ter samo blagovno znamko. Običajno sodijo v nižji cenovni razred in jih podarjamo predvsem v reklamne namene.
Zato ni enaka izbira, ko obdarujemo svojo ekipo ali pa izbiramo darila za promocijo podjetja. Dovolite, da to leto skupaj obdarujemo in presenetimo vašo ekipo!
Ne mešajte poslovnih in promocijskih daril
S poslovnimi darili negujemo odnose, so odraz naše pozornosti do poslovnih partnerjev ter ekipe v podjetju, zato je pomembno zakaj, kdaj, komu in kako jih podarjamo.
S promocijskimi darili pa predstavljamo svoje podjetje, dejavnost ter samo blagovno znamko. Običajno sodijo v nižji cenovni razred in jih podarjamo predvsem v reklamne namene.
Zato ni enaka izbira, ko obdarujemo svojo ekipo ali pa izbiramo darila za promocijo podjetja. Dovolite, da to leto skupaj obdarujemo in presenetimo vašo ekipo!
Hvala vam, ker podpirate slovenska podjetja in s svojo miselnostjo spodbujate vizijo o višjem standardu obdarovanja.
Hvala vam, ker podpirate slovenska podjetja in s svojo miselnostjo spodbujate vizijo o višjem standardu obdarovanja.