Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino caszakavo.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Trgovina in storitve, NOLID STUDIO d.o.o. (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Splošni pogoji poslovanja veljajo vedno, kadar uporabljate spletno stran ali na njej oddate naročilo in torej za vsak nakup oziroma prodajo izdelkov v spletni trgovini. S tem, ko oddate naročilo, sprejemate vse splošne pogoje poslovanja spletne strani, kar pomeni, da ste jih prebrali, jih razumete in se z njimi strinjate.
Spletna trgovina si prizadeva, da so na spletni strani podatki vselej ažurni in natančni, a si pridržuje pravice, da njeno vsebino spreminja. Lastnik spletnega mesta oziroma trgovec lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu oziroma v tej spletni trgovini. Z delovanjem lahko kadarkoli preneha. Za vsako prodajo izdelkov kupljenih v spletni trgovini veljajo splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji vašega naročila in morebitne kasnejše spremembe splošnih pogojev in cen za naročila oddana v spletni trgovini, ki jih je trgovec že potrdil, ne veljajo.
1.1. Pravno obvestilo
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje NOLID STUDIO d.o.o., trgovina in storitve, Ogrinova ulica 18, 1291 Škofljica, matična številka 8444471000, davčna številka: SI61625205, ki ga zastopa Nina Štefe, direktor. Podjetje ima fizično trgovino oziroma poslovno enoto (PE Center) na naslovu Stari trg 11a, 1000 Ljubljana. Podjetje je zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogojev.
2. Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je običajno 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 9.). Za ostale izdelke velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. V kolikor je pri oddaji naročila označeno “osebni prevzem” se izdelke prevzame v okviru delovnega časa trgovine Čas za kavo na naslovu Stari trg 11a – šele po prejetem emailu, da je naročilo pripravljeno za prevzem. V primeru, da naročite izdelek, ki trenutno ni na zalogi (zaloga v fizični in spletni trgovini se posodablja dnevno, vendar se včasih v fizični trgovini razproda še preden se utegne popraviti), potem vas obvestimo o podaljšanem roku dostave – do prejema nove zaloge naročenega izdelka.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga oziroma hkrati s plačilom za izdelek (opravljen na način določen v predhodnem odstavku »Načini plačila«), razen v primerih:
- pri naročilu posameznih izdelkov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava/poštnina«,
- v primeru, da je bilo predhodno drugače pisno dogovorjeno med kupcem in trgovcem kot prodajalcem.
4. Načini plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- s plačilom na TRR po predračunu poslanem na elektronski poštni naslov kupca
- preko Paypal vmesnika ter s kartičnimi plačili
- z gotovino ob prevzemu z dostavno službo Pošta Slovenije
5. Cene
Vse cene za izdelke oglaševane v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV (trgovec je davčni zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost) in so končne za končnega kupca. Cene ne vključujejo stroškov pošiljanja in dostave izdelkov, in se ti stroški kupcu obračunajo posebej, razen če ti splošni pogoji določajo drugače.
Posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom;
- pregled naročila z načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter.
- izbere način plačila
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Dokler njegovo naročilo ni obdelano ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.
Če je bil pri naročilu za način plačila izbran “plačilo na TRR”, kupec dobi obvestilo o zadržanem naročilu:
Naročilo zadržano
Kupec dobi na elektronsko pošto vse potrebne informacije za izvršitev plačila za njegovo naročilo. Dokler plačilo ni vidno na TRR prodajalca, je naročilo zadržano.
6.4. Naročilo sprejeto in v obdelavi
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, ter preveri če je bilo naročilo plačano na TRR. Če oba pogoja ustrezata, se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
6.5. Naročilo zaključeno in poslano na naslov
Ko prodajalec preveri, če je plačilo bilo uspešno opravljeno in sovpada z naročilom, prodajalec odpremi paket preko dostavne službe Pošta Slovenije na dan naslov za dostavo. Kupec dobi obvestilo “Vaše naročilo je zaključeno in poslano na naslov” na njegov elektronski poštni naslov, in le še počaka da se njegov paket pojavi pred vrati.
Enako obvestilo se kupcu pošlje v kolikor je bil izbran način plačila ob prevzemu, paket pa je prodajalec že odposlal na kupcev dani naslov.
7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@caszakavo.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Odpoved lahko kupec sporoči na obrazec za odstop ali s pisno izjavo, iz katere jasno in nedvoumno izhaja, da odstopa od kupoprodajne pogodbe. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe skupaj z izjavo/sporočilom o odstopu se šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu (poštnina). Kupec nima pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga (npr. krem, serumov, čistilnih sredstev in podobno), ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (tč. 7 135. člena ZVPot-1).
Kupljene izdelke je treba trgovcu vrniti nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi Pošta Slovenije, (glej točko 15.).
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca), ki je naveden v izjavi o odstopu oziroma na obrazcu. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.
Kupec mora vrniti izdelke na naslov: Trgovina Čas za kavo, Stari trg 11a, 1000 Ljubljana, Slovenija, na svoje stroške. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega 15 EUR.
Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v zgoraj navedenem 14-dnevnem roku.
Trgovec ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago (česar pa trgovec ni dolžan storiti).
7.1 Kuponi in ugodnosti
Pri oddaji mnenja za izdelek prejmete na e-mail, ki ste ga vnesli ob oddaji kodo za 10% popust in jo lahko vnovčite v spletni trgovini. Kuponi pri oddaji mnenja niso vnovčljivi v fizični trgovini na naslovu Stari trg 11a, prav tako se popusti in kuponi med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!
8. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
9. Dostava
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je dostavna služba Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Dostava je enotna ne glede na velikost nakupa, in sicer 3.90€.
Plačilu po povzetju se doda strošek odkupnine – znesek poštnine po povzetju znaša 4,60 eur.