Skip to main content

Danes, vam želimo

polepšati dan!

Prav lepo pozdravljeni, na tej strani se niste znašli po naključju.

Ste kljub napornem urniku, danes že našli ČAS ZA KAVO? Če danes kave še niste spili, upam, da vam je dišeči paketek naše trgovinice narisal nasmeh na obraz in vas je opomnil, da to storite.

Tako, sedaj ko smo spili navidezno kavico, je ČAS DA SE SPOZNAMO!

Sem Nina Štefe, ustanoviteljica podjetja ČAS ZA KAVO. Svoje podjetje bi opisala kot mladostno ekipo z osebnim, naprednim in lokalno usmerjenim pogledom na odnose in celotno kulturo obdarovanja.

V samem centru Ljubljane, v naših prostorih trgovine Čas za kavo, uživamo v procesu izbire, pripravi in pakiranju daril, saj je naša vizija: DVIGNITI STANDARD OBDAROVANJA NA VIŠJI NIVO.

Preden vam ponudim najbolj iskana lokalna darila in znake pozornost, ki jih tedensko dopolnjujemo z vsemi novostmi na trgu, prosimo, preberite kratko motivacijsko zgodbo o obdarovanju, ki vas bo OBLJUBIM nasmejala in spravila v dobro voljo!

 

ZAKAJ

Obdarujemo

KDAJ

Je zaželjeno

KOMU

@caszakavo

KAKO

Izvirnih izdelkov

Zgodba o obdarovanju

Pa ne naglavne lučke!

Skratka, naglavne lučke iz naslova.

Slišala sem zgodbo, kako je neko podjetje podarilo svojim zaposlenim naglavne lučke. 

Da še enkrat ponovim, naglavne lučke.

Naglavne lučke bi bile odlično darilo, če bi se podjetje ukvarjalo z:

  1. A) lovom
  2. B) ribolovom
  3. C) preživetjem v naravi.

 

Ampak, ker se to podjetje ni ukvarjalo z ničemer od naštetega, in ker je struktura zaposlenih bila takšna, da sploh niso vedeli za kaj se naglavna lučka uporablja, so po prejetju -zakaj že to rabim- darila imeli nešteto pomislekov in vprašajev nad glavo. 

Recimo:

  1. A) ‘Šef nam sporoča, da smo se zgubili v našem poslanstvu.’
  2. B) ‘Šef nas ne želi izgubiti na naslednji žurki.’
  3. C) ‘Kje je šef pobral provizijo, za to brezvezno darilo?’

 

Potem se je nekdo od zaposlenih spomnil, da izkažejo spoštovanje do darila, tako da na kolektivno večerjo pridejo z naglavnimi lučkami v glavi. Si predstavljate? 30 ljudi z naglavnimi lučkami se pojavi na večerji? Premikajoča se reklama za rudnik Velenje. Edino škoda, ker to podjetje ni imelo veze z rudnikom.

Point tega maila je, poleg tega, da če niste rudnik Velenje, ne kupujete naglavnih lučk svojim zaposlenim in poslovnim partnerjem. Ne pomišljajte tudi na kulije ali bog ne daj strgalo za led na avtu. Tako darilo je enako kot bi kupili ženi za rojstni dan – ponev!

Ženi ne smete podariti ponev za rojstni dan, no razen če iz kakšnega čudnega razloga potrebujete bolniško.

Obrnite scenarij

in pomislite...

kako bi vaši zaposleni, ali poslovni partnerji reagirali, če bi dobili darilo, ki sporoča, da:

 

  • Cenite njih kot osebe,
  • Da ste se potrudili in da vam je mar,
  • Verjamete v nasmejan odnos v prihodnosti,
  • Ste pomislili na to, da se bo darilo dejansko uporabilo in ne zbiralo prah na polici,
  • Obdarujete s trendi izdelki in ste na tekočem z dogajanji na trgu,
  • Podpirate majhne, lokalne podjetnike.

Z denarjem se lahko zgradi podjetje, ampak šele ljudje dahnejo podjetju dušo,
ki potem živi vizijo podjetja.

Verjamem, da pogosto pod težo vsakdanjih obveznosti članom ekipe ter poslovnim partnerjem pozabite povedati koliko cenite in spoštujete njihov doprinos vašem podjetju. 

Z denarjem se lahko zgradi podjetje, ampak šele ljudi dahnejo podjetju dušo, ki potem živi vizijo podjetja. Ali če rečemo, še bolj enostavno, brez zaposlenih, brez vaših poslovnih partnerjev bi vsako podjetje bilo samo še kup številk v Ajpesu.

 

Vsi se moramo zavedati, da smo uspešni, prodorni, kreativni, navdihujoči

zaradi svojih zaposlenih in poslovnih partnerjev!

 

Zavedati se je treba, da ste uspešni, prodorni, kreativni, navdihujoči

zaradi svojih zaposlenih in poslovnih partnerjev!

 

 

Kaj lahko storimo za vas, da skupaj polepšamo dan vaši ekipi?

  • Personaliziramo darila za vašo ekipo, ki so lahko darila za rojstne dneve, izjemne dosežke, praznike in druge priložnosti.
  • Svetujemo vam pri izbiri daril glede na zastavljen budget.
  • Na izbrana darila lahko za vas natisnemo logotip vašega podjetja.
  • Vsa izbrana darila, lahko personaliziramo z imenom.
  • Darilne pakete pošljemo namesto vas na domači naslov vašega člana ekipe, lahko pa vam dostavimo tudi vsa darila hkrati.
  • Personaliziramo dekorativno nalepko, katera je na darilnem paketu, da se bo ta podala z vašim podjetjem
  • V darilni paket podamo voščilo s personaliziranim besedilom.

 

 

Prelistajte katalog

Lokalnih daril

Zdaj, ko ste dobili občutek o podjetju in skupnosti, ki jo želim ustvariti vas srčno vabim, da si prelistate katalog v katerem je nabor produktov iz katerih lahko personalizirate vaša darila, hkrati pa katalog sestavlja že gotove predloge za obdarovanja.

 

Kontaktirajte nas in se tako dogovorimo, kako lahko skupaj pokažemo ljudem kakšno vrednost nosijo.

Podjetja, ki nam že zaupajo

ceo

Zavarovalnica Triglav

mini bio grajdskdisduifehnfcmdsm

dskskskskskskfjjufejdsm
ceo

Novartis

mini bio grajdskdisduifehnfcmdsm

dskskskskskskfjjufejdsm
ceo

Outbrain

mini bio grajdskdisduifehnfcmdsm

dskskskskskskfjjufejdsm
ceo

Rihter

mini bio grajdskdisduifehnfcmdsm

dskskskskskskfjjufejdsm

Ne mešajte poslovnih

in promocijskih daril

S poslovnimi darili negujemo odnose, so odraz naše pozornosti do poslovnih partnerjev ter ekipe v podjetju, zato je pomembno zakaj, kdaj, komu in kako jih podarjamo.

S promocijskimi darili pa predstavljamo svoje podjetje, dejavnost ter samo blagovno znamko. Običajno sodijo v nižji cenovni razred in jih podarjamo predvsem v reklamne namene.

Zato ni enaka izbira, ko obdarujemo svojo ekipo ali pa izbiramo darila za promocijo podjetja.

Kdaj je idealna

Priložnost za obdarovanje

Ne pozabimo na drobne priložnosti, kjer je v ospredju posameznik in ne “obveznost” obdarovanja, takrat ko to počnejo vsi ostali.

Z izkazano pozornostjo skozi celo leto, ob posebnih priložnosti (npr. rojstni dan posameznika, napredovanje,…), dosežemo trajnejšo naklonjenost in bolj pristen odnos.

Če obdarujemo le za decembrske praznike, delamo veliko škodo funkciji darila, saj se v prazničnem času naše darilo lahko izgubi v poplavi drugih daril.

Tukaj na koncu naredi štiri ikonce, kjer lahko napišemo o videzu embalaže, logotipih in sami izbiri daril - to kar spodaj piše, samo da bi bilo v eni vrstici

Kuhinja

Preveri vse izdelke

Čas za kavo

Preveri vse izdelke

Chilly-ke

Preveri vse izdelke

Zapestnice in verižice

Preveri vse izdelke
Embalaža darila je prvi stik!

 

Velikokrat spregledamo embalažo in izdelke podarimo brez posebne pozornosti, v darilni vrečki. Zavedamo se, da je embalaža ključ do dobrega vtisa poslovnih daril, zato poskrbimo, da bo vaš prvi stik drugačen, da je embalaža dodana vrednosti, ki že sama po sebi sporoča, da vam je mar.

  • trajnostna embalaža
  • na darilno škatlo lahko vključimo tudi ime podjetja (kar na samem darilu ni vedno primerno)
Izbira poslovnih daril

Izogibamo se ponudbi promocijskih daril za širši krog ljudi –  vsakodnevni predmeti z vtisnjenim logotipom, ampak dajemo pozornost na individualna darila – na darila, ki imajo namen vzbuditi željo po nadaljnjem poslovnem sodelovanju, poglobiti odnose ter dodati osebno noto.

Če je uspelo meni,
lahko tudi tebi!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pri vseh projektih, ki se jih loteva ekipa Čas za kavo, najbolj cenim iskrenost. Pod eno streho so združeni vrhunski produkti, zgodbe podjetnikov, ki vedo, da se ne cedita samo med in mleko.

Petra Kordiš@pennyandherdogs

Poleg odličnih in inovativnih daril, ki jih najdeš v Čas za kavo trgovinici so oni zame tudi kot neka skupnost, ki oddaja super pozitivno energijo in predstavlja lifestyle v katerem se najdem. Podpirajo slovensko kar neizmerno cenim. Poleg tega pa so kot ekipa ekstremno prijazni ter ustrežljivi tako, da VEDNO najdeš to kaj iščeš (pa tudi ce ne ves kaj iščeš)👀

Lucija Vrankar@xlucy_time

Čas za kavo mi predstavlja veliko več kot le(čudovito) trgovinico z res izbranim asortimanom izdelkov – Nina in njena vedno večja skupnost me hkrati dnevno spodbujata in učita, kako se v poslovnem svetu vzpostaviti kot močna posameznica.

Sara Golob@saragolob

Čas za kavo je najbolj srčna trgovinca v kateri takoj najdem izvirno darilo in izdelek (ali več le teh) s katerim razvajam sebe. Punce v trgovinici pa so res prijetne in znajo dobro svetovat. Priporočam obisk☀️

Neja Gril@everyday_breakfast_club

IG profil @caszakavo je prostor, kamor se rada zatečem, ko potrebujem navdih. Je prostor ujetih instagramabilnih trenutkov, pozitive, rešitev in prostor za spodbujanje uresničevanja sanj. Trgovinica Čas za kavo me reši vedno, ko potrebujem presenečenje za najbližje. Vrhunska domača blagovna znamka!

Ajda Kolar@ajda.kolar

Hvala vam, ker podpirate slovenska podjetja in s svojo miselnostjo spodbujate vizijo o višjem standardu obdarovanja.