Sale!

DELAVNICA – PRIJAVA ZA 20.04.2019

195.00 145.00

 

  • KDAJ: 20.04.2019 od 09.00 do 14.00 ure

  • KJE:  ABC ACCELERATOR, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana (spodnja etaža Emporiuma)

Category:

Description

Če je uspelo meni, lahko tudi tebi!

Na primeru @caszakavo in lastnih izkušnjah ti pokažem, kako uspeti na Instagramu oziroma kako sem brez budgeta za oglaševanje ustvarila enega izmed bolj prepoznavil profilov v Sloveniji.

Zakaj sem izbrala

Instagram?

Začetek brez budgeta

Instagram je trenutno najbolj rastoče družbeno omrežje, tako da je bil edini smiselen korak, da ga uporabim v poslovne namene in dosežem svojo ciljno skupino.

Nase ne polagam oznak kot so marketinški genij, mojster socialnih omrežij in drugih poimenovanj, ki jih zasledimo v zadnjem času. Preprosto in učinkovito, z izkušnjami ter predvsem z rezultati dobre prakse, pokažem kako sem brez budgeta ustvarila enega bolj prepoznavnih Instagram profilov v Sloveniji z redno mesečno organsko rastjo. Uspelo mi je iz popolne ničle in brez budgeta za oglaševanje, pretvoriti hobi v posel in pustiti službo za nedoločen čas.

Hobi spremenila v posel

Res je, mogoče si prav sedaj na podobnem mestu kot sem bila sama dobro leto dni nazaj – z idejo in željo, da bi lahko hobi spremenila v posel in pustila službo za nedoločen čas. Danes lahko rečem, da mi je uspelo – vse s pomočjo Instagram omrežja, kjer sem lahko začela z grajenjem znamke in uresničevanjem lastne ideje ter se posvetila zanimivi zgodbi, ki je povezana s časom, ki ga tako radi posvetimo srkanju kave, in iz te tako priljubljene vsakdanje rutine sem ustvarila posel.

Mojster socialnih omrežij?

Nase ne polagam oznak kot so marketinški genij, mojster socialnih omrežij in drugih poimenovanj, ki jih zasledimo v zadnjem času. Preprosto in učinkovito, z izkušnjami ter predvsem z rezultati dobre prakse, pokažem kako sem brez budgeta ustvarila enega bolj prepoznavnih Instagram profilov v Sloveniji z redno mesečno organsko rastjo. 

vsebina instagram

delavnice

Začetek je najtežji?

Ob poplavi informacij iz tujine je včasih težko reči kaj resnično deluje in kaj ne. Na delavnici ti predstavim izključno nasvete in trike, ki jih uporabljam na profilu Čas za kavo. Ustvarila profil in naslednji korak je bil, da sem pričela slediti sama sebi – bravo, prvi sledilec je že! Kako pa sedaj naprej? Ne skrbi, na obdelala bova  od osnov in vse do bolj kompleksnih načinov prodaje ter oglaševanja.

Organska rast profila

Velikokrat slišim, ko posamezniki pravijo “Ne vem kako naprej, ne dobivam sledilcev”. Kaj pa, če ti povem načine s katerim lahko pridobiš organsko rastt profila? Kaj pa, če s teboj delim načine, kako sem dosegla po 1000 izključno (slovenskih sledilcev) mesečno? Vse delim s teboj, ker močno verjamem, da sama ne bom prav nič na slabšem, če svoje izkušnje in pridobljena znanja podelim in mogoče nekomu olajšam pot k hitrejšim rezultatom.

Oglaševanje in promocija

Veš, da so uporabniki na Instagramu kar do 120-krat bolj pripravljeni na interakcije z blagovnimi znamkami kot na kateremkoli drugem socialnem omrežju, vključno z e-marketingom?

Tvoja naloga je le, da izkoristiš potencial Instagram omrežja in se naučiš kakšen način je najbolj primeren na kanalu, ki temelji na videzu in estetiki – pa je res vse v videzu? Ti lahko lokacija, hashtagi in druge funkcije pri tem pomagajo? Seveda, to in še ogromno drugih majhnih trikov ti zaupam, da boš lahko izstopil/a iz množice in naredil/a viden profil.

Z veseljem ti predam vse svoje izkušnje, da jih že naslednji dan uporabiš na svojem primeru.

Analiza in novosti

Nikakor ti delavnice ne mislim prodajati z vprašanjem “poslovni ali osebni profil?”, saj po izkušnjah sodeč na delavnico prihajate predvsem zelo visoko motivirani posamezniki z ogromno znanja in željo, tako da verjamem, da si sedaj že na tej točki, kjer se zavedaš, da bova uporabljala poslovni profil. Zakaj? Predvsem zaradi analize in vseh drugih dodatkov, ki ti bodo omogočili večjo rast.

Kdaj, kako, zakaj in kaj objavljati? Objave drugih profilov, vključevanje vplivnežev ali trenutno najbolj iskanih mikro influencerjev? Verjemi, da nama tem ne bo zmanjkalo. Obdelava od začetka do konca, vse novosti in dodatke, ki ti omogočijo doseg višje prepoznavnosti, rasti ter pridobivanja potencialnih strank.

želim narediti

naslednji korak do svojih ciljev

Je delavnica primerna zame?

V kolikor imaš pametni telefon, poslovno idejo in motivacijo, da zavihaš rokave in pričneš z delom, ki te bo pripeljalo k boljših rezultatom, potem je delavnica pripravljena prav zate.

V kolikor že probavaš na Instagramu in ne dosegaš željenih rezultatov, potem je delavnica ravno zate, da se naučš vseh novih trikov in nasvetov, ki delujejo pri meni.

In v kolikor na naslednja vprašanja odgovoriš z DA, potem si pravi/a kandidat/ka!

 

  • Želiš izvedeti nasvete iz konkretnega primera, ki deluje na slovenskem trgu?
  • Se sprašuješ kako pridobiti pravo ciljno skupino?
  • Kako sledilce »pretvoriti« v kupce?
  • Kakšne prednosti prinaša Instagram mojemu podjetju?
  • Kako uporabljati Instagram zgodbe v poslovne namene?
  • Na kaj je potrebno biti pozoren pri vključevanju influencerjev?
  • Podrobno spoznati funkcije Instagram omrežja?
  • Preverjeni načini, kako nagovoriti sledilce?
  • Ohraniti engagement in poskrbeti za organsko mesečno rast?
Produkt ali storitev?

Veš, kolikokrat sem že dobila vprašanje, če se posameznik lahko udeleži delavnice, v primeru ko prodaja storitev in ne produkt. Eden izmed bolj prepoznavnih profilov na Instagram omrežju je Airbnb – kaj pravzaprav počne? Povezuje posameznike, ki oddajajo stanovanja. Je to storitev? DA. Kaj pa vsi ogromno profili s fotografijami makeupa? Lahko vizažistka proda svoje storitve? SEVEDA. Kaj pa mogoče izobraževanje in predavanje, lahko prodam mesto na delavnici? DA, še več – lahko vsako razprodam!

Produkt ali storitev, pomembno je da osvojiš znanja in načine, ki delujejo na Instagram omrežju, potem pa pretvoriš na svoj primer. Brez skrbi, že na delavnici bova preverila, če ti bo kakšno področje predstavljajo velike težave – drugače pa sem za vse udeležence delavnic, na voljo tudi po delavnici. Res je, imamo svoje skupine, kjer lahko vprašaš kar želiš in kjer si med seboj pomagamo z nasveti.

Primer @caszakavo

Pri svojem delu sem popolnoma transparentna in odkrita, zato ti z veseljem razkrijem vse nasvete, izkušnje in preverjene korake na primeru vzpostavljanja ter grajenja znamke Čas za kavo (@caszakavo).

Danes, leto dni po vzpostavitvi profila, nas je trenutno že več kot 14.700 posameznikov iz Slovenije, ki si radi vzamemo čas za kavo in redno objavljamo fotografije lepih trenutkov, ki jih opremimo z oznako #caszakavo. Kanal, ki je omogočil, da se je do danes prodalo že več tisoč skodelic, omogočil različna sodelovanja s podjetji glede samega oglaševanja, plačljivih objav, izpeljav nagradnih iger in drugih načinov promocij.

V kolikor ti ne gre za pridobivanje umetnih sledilcev in večanja same številke na profilu, ampak želiš narediti prodajno usmerjen profil ter zgraditi zaupanja vreden odnos s sledilci, potem ti bodo vsi nasveti koristili, da pričneš pri grajenju profila z idealno ciljno skupino.

Povej, kdaj če ne zdaj? Izkoristi moč socialnih omrežij in prični z uresničevanjem svoje lastne ideje.

Potek delavnice

Kaj moraš imeti s seboj?

Sebe in telefon.

Brez heca, to je vse kar potrebuješ. Za kavo, prigrizke, prezentacijo in gradivo pa poskrbim jaz.

Delavnica traja od 9.00 do 14.00 ure, vmes imamo krajši odmor, da se lahko nadihaš svežega zraka in poklepetaš z drugimi posamezniki, ker nikoli ne veš kdo vse se udeleži. Do sedaj se jih je že kar nekaj povezalo in ustvarilo skupne projekte, se povezali na Instagram omrežju ter izpostavili drug drugega. 

Se že veselim, da se spoznava!

Kaj pravi novinarka Cosmopolitana po udeležbi na delavici?

“Želiš iskreno mnenje? Brez pretiravanja ti lahko povem, da je bil to zagotovo najbolje porabljen čas v zadnjih nekaj mesecih.”

“Verjemi, ne bo ti žal in domov se boš odpravila polna novega znanja, novih vtisov,…”

Nika Švajncer, novinarka

Druženje, ki naj bi prvotno trajalo do 13. ure (4 ure minejo ekspresno hitro in še kar nimaš dovolj) smo raztegnile vse do 14. ure in še naprej. Ja, tako fino smo se imele!

Če imaš torej svojo idejo, ki jo želiš realizirati in veš, da bi ti Instagram pri tem prišel še kako prav, se odpovej novim čevljem, novi torbici, kakšnemu kosilu v restavraciji na teden ter investiraj svoj čas in denar v Instagram delavnico.”

4 reviews for DELAVNICA – PRIJAVA ZA 20.04.2019

  1. Karmen

    Tole dans! Neverjetno 😍 mislim, da je bila to definitivno ena boljših investicij! Tvoj celoten osebni pristop in poznavanje teme je lahko marsikateremu ‘mojstru’ za vzgled! Najboljša inspiracija za samostojno pot! Kapo dol 😊☕

  2. Maja K.

    Nina, celo pot sem še potem razmišljala o vsem. Pa moram rečt, da sem ful zadovoljna z delavnico. Velik sem vedla že prej, ampak sem še enkrat toliko novega izvedela. Pa super si prezentirala vse, jasno je bilo in res uporabno. Hvala ti.

  3. Tea

    Super izvedba res KUL delavnice! Vesela, da sem se je udeležila in jo priporočam ostalim … Bravo! Navdušena in ‘cheers’ novim zmagam naproti! 🔥💪🔝😎”

  4. Neja

    Nina, sem ti prav mogla pisat, tvoje lekcije sem ze takoj dala v uporabo in takojsen rezultat, ne morem vrjet! 🙏 Komi čakam, da se res vržem v to, že začetek je hud 🔥

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *