“Znamka, ki jo soustvarja skoraj 10.000 ljudi?”

Te zanima kdo ustvarja Instagram/Facebook profil Čas za kavo?

Spoznaj nas, klikni tukaj in preberi članek, ki ga je pripravila Maja Fister na portalu mična.si.

“V znamko vključujemo tudi ljudi in njihove zgodbe, na profilu želim predstaviti, kaj posameznikom pomeni čas za kavo, tako imamo tudi nekaj fotografij ljudi in njihove opise. Vsaka, če lahko temu rečem “definicija”, kaj pomeni čas za kavo, je pravilna. Ravno v tem je čar.”

Skodelice z napisi Maš to!, Dumač kufe, Pouhn kufr te mam …

In če se končno dotaknemo skodelic, iz katerih pijemo to kavo, za katero si vzamemo čas. Narejene so iz kakovostnega porcelana, na njih pa so različna posvetila. Na primer “Maš to!”, ki je nastala iz povsem vsakdanjih pogovorov, a je vedno uporabljena v pozitivnem smislu, torej kot vzpodbuda pri doseganju ciljev.

Celotna kolekcija je bila zasnovana na pozitivnih, vzpodbudnih besedah – tudi “Pouhn kufr te mam”, ker širi pomen odprtega pogovora, čeprav malce v hecu, vendar vseeno pozitivno. “Ni vsak dan primeren za skodelico “vedno mi polepšaš dan”, včasih moraš preprosto povedati, da imaš vsega pouhn kufr, potem si rečeš mam to in greš pozitivno naprej.”

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja